Regulamin bezpłatnego użytkowania pomieszczeń #roomu
- Zarządcą pomieszczeń jest Miejski Ośrodek Rekreacji i Wypoczynku, który udostępnia je nieodpłatnie na działalność społeczną w ramach promocji marki miasta #gru.
- Pomieszczenia udostępniane są nieodpłatnie na działalność niekomercyjną. Zabrania się wykonywania w nich działalności zarobkowej.
- Zabrania się prowadzenia agitacji politycznej w pomieszczeniach # roomu.
- Zabrania się podnajmowania i udostępniania pomieszczeń osobom trzecim.
- Osoba wynajmująca (przedstawiciel stowarzyszenia, koła, grupy) podpisuje protokół zdawczo -odbiorczy pobierając i oddając klucze do pomieszczeń od Zarządcy.
- Klucze do pomieszczeń muszą być pobrane i oddane w umówionym terminie.
- Wszelkie zniszczenia, awarie, zużycie materiałów powinno być zgłoszone Zarządcy najpóźniej przy zdawaniu kluczy od pomieszczeń.
- Koszty zniszczeń i stwierdzonych braków w wyposażeniu pokrywa osoba (podmiot) wynajmujący.
- W #roomie obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu i spożywania alkoholu.
- Opuszczając lokal należy wyłączyć wszystkie urządzenia elektryczne, zamknąć okna i drzwi.
- Zdawany lokal powinien być posprzątany.
- Za rzeczy wartościowe pozostawione przez użytkowników #roomu Zarządca nie odpowiada.
|
Dyrektor MORiW
Izabela Piwowarska