Regulamin bezpłatnego użytkowania pomieszczeń #roomu

  1. Zarządcą pomieszczeń jest Miejski Ośrodek Rekreacji i Wypoczynku, który udostępnia je nieodpłatnie na działalność społeczną w ramach promocji marki miasta  #gru.

  2. Pomieszczenia udostępniane są nieodpłatnie na działalność niekomercyjną. Zabrania się wykonywania w nich działalności zarobkowej.

  3. Zabrania się prowadzenia agitacji politycznej w pomieszczeniach # roomu.

  4. Zabrania się podnajmowania i udostępniania pomieszczeń osobom trzecim.

  5. Osoba wynajmująca (przedstawiciel stowarzyszenia, koła, grupy) podpisuje protokół zdawczo -odbiorczy pobierając i oddając klucze do pomieszczeń od Zarządcy.

  6. Klucze do pomieszczeń muszą być pobrane i oddane w umówionym terminie.

  7. Wszelkie zniszczenia, awarie, zużycie materiałów powinno być zgłoszone Zarządcy najpóźniej przy zdawaniu kluczy od pomieszczeń.

  8. Koszty zniszczeń i stwierdzonych braków w wyposażeniu pokrywa osoba (podmiot) wynajmujący.

  9. W #roomie obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu i spożywania alkoholu.

  10. Opuszczając lokal należy wyłączyć wszystkie urządzenia elektryczne, zamknąć okna i drzwi.

  11. Zdawany lokal powinien być posprzątany.

  12. Za rzeczy wartościowe pozostawione przez użytkowników #roomu Zarządca nie odpowiada.

 
Dyrektor MORiW
Izabela Piwowarska

 

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

X